Evident ca raspunsul la aceasta intrebare ar trebui sa fie DA. Si evident este un titlu clickbait, ca sa iti trezesc curiozitatea. Dar intrebarea este cat se poate de reala: Vrei sa faci 1 milion de lei din marketing online?
Raspunsul este ca da, poti face 1 milion de lei din marketing online daca ai un business valid si o echipa de marketing pe masura.
Iata 5 exemple de clienti din portofoliul TWOads cu care am atins 1 milion de lei vanzari pana la jumatatea anului 2024:
3 135 210 lei generati cu Google Ads in perioada Ianuarie – mai 2024 pentru un client din nisa Home and Deco
Acest cont a fost preluat inca de la lansare in luna august 2023 si dupa primele 3-4 luni in care am adunat date, am inceput scalarea si am generat 3 135 210 lei in perioada Ianuarie – Mai 2024. Strategia implementanta a fost destul de simpla, dar care intotdeauna functioneaza: am pornit la drum cu o campanie de PMax cu toate produsele, feed only si Maximize Conversion Value.
Audienta formata din barbati cu interese din zona Home and Deco. Dupa ce am adunat suficiente date, am separat in 2 campanii: 1 categorie care facea 70% din revenue Fully Build tot cu Max. Conv. Value si restul produselor intr-un PMax cu Max. Conversions. Ulterior am adaugat in mixul de marketing si o campanie de Generare de cerere si 1 campanie de Brand Protect.
Partea interesanta aici, este ca nu am folosit niciodata target ROAS sau target CPA. Am fost all in si a functionat.
Statistici cont perioada ianuarie – mai 2024:
- 111473 lei buget marketing
- 3 135 210 lei revenue
- 28 ROAS
- 1724 conversii
1 836 682 lei generati cu Google Ads in perioada Ianuarie Iulie 2024 pentru un client din nisa Ambalare
Unul dintre cei mai vechi clienti ai agentiei, lucram impreuna din 2022 si suntem la al 2 lea proiect pe care il administram. Este unul dintre cei mai vechi producatori din nisa de ambalare, notorietatea brandului ajuta mult la atingerea acestor cifre. Nu am sa intru aici foarte mult in structura contului pentru ca am testat destul de multe lucruri dar performanta se atinge favorizand produsele care convertesc.
Ce este de mentionat aici, este campania de Generare de cerere care are un CPA de 25 lei, un roas de 24 si 61713 lei vanzari, ceea ce este mind blowing pentru acest tip de campanie pe un public cold dar audientele look a like isi fac treaba bine.
Statistici cont perioada ianuarie – iulie 2024:
- 115 973 spend
- 1 836 682 revenue
- 3734 conversii
- 15.84 ROAS
1 429 861 lei generati cu Google Ads in perioada 15 februarie – 10 Iulie 2024 pentru un client din nisa Kids
Acest client a fost preluat in perioada in care scriam acest articol. Aici lucrurile au pornit din prima bine, preturile sunt foarte competitive, clientul are un sistem bine pus la punct si o experienta foarte mare in domeniu, desi site-ul este relativ nou.
Dar trackingul nu functiona bine, se foloseau campanii cu bid manual si produsele tractor nu erau favorizate. Asadar am rezolvat trackingul, am trecut la PMax-uri feed only cu Max. Conv. si am adunat date curate in cont.
Cand am considerat ca avem suficiente date, am testat PMax Fully Build dar rezultatele au scazut, ceea ce e fost foarte surprinzator. Dar ne-am repliat rapid si am revenit la feed only cu Max. Conv. Value de aceasta data si target ROAS. Aici suntem doar pe campanii de PMax Feed Only si Brand Protect.
Statistici cont perioada 15 februarie – 10 iulie 2024:
- 129 392 lei spend
- 1 429 861 lei vanzari
- 11.05 ROAS
- 3663 conversii
1 294 151 lei generati cu Google Ads in perioada Ianuarie – Iulie 2024 pentru un site din nou Home and Deco
Alt client din zona home and deco dar cu produse ceva mai ieftine, decat primul client din acest top. Lucram impreuna de mai mult de 1 an si contul creste frumos. Aici era suficient istoric pe cont, incat sa putem avea rezultate rapide.
Am identificat top 100 produse din istoric si le-am separat intr-un PMax Fully Build cu Max. Conv. Value iar restul produselor sunt pe Max. Conversions intr-un alt PMax cu buget mai mic.
Am introdus recent si o campanie de Generare de cerere dar care inca nu livreaza cum m-as fi asteptat, desi nisa se preteaza foarte bine.
Statistici cont perioada Ianuarie – Iulie 2024
- 193 497 lei spend
- 1 294 151 lei vanzari
- 6.69 ROAS
- 6019 conversii
967 835 lei vanzari generate cu Google Ads in perioada Ianuarie – Iulie 2024 pe nisa Food
Desi cu acest client nu am ajuns inca la milion pana acum, bugetele sunt infime in raport cu ceilalti clienti (5000 lei/luna) iar costul de conversie este la fel, mult sub ceilalti de doar 10.08 lei/conversie. Aici trebuie doar sa scalam bugetele, pe care proprietarul nu este inca dispus sa o faca. Mai insistam 🙂
Contul acesta este cu o structura foarte old school si anume campanii de search, pe broad match ce-i drept, pe categoriile de interes. Un Shopping classic la fel impartit pe categoriile principale si un PMax Fully Build pe Max. Conversions. Aditional mai exista campanie pe numele concurentilor (da da, stiu ca nu e etic) si o campanie de Brand Protect.
Statistici cont perioada Ianuarie – Iulie 2024
- 29 087 lei spend
- 967 297 lei vanzari
- 33.27 ROAS
- 2887 conversii
Concluzie
Desi in mediul online, ne sunt prezentate de obicei doar partile bune si fix asta face si acest articol, concluzia este ca marketingul online este doar o parte din reteta de succes. Aceste rezultate nu ar fi fost posibile fara un produs bun, fara un buget pe masura si sigur, fara o strategie de marketing bine pusa la punct.
Daca ai primele 2 si anume un produs bun si un buget de marketing pe masura, hai sa ne auzim la o discutie, sa-ti prezentam planul pentru a ajunge la 1 milion de lei din marketing online.