Se pare ca Google este din ce in ce mai darnic in ultima vreme si iata ca am primit Excluderi de destinatii de plasare in PMax. Daca vrei sa stii cum sa excluzi cuvinte cheie din PMax, urmeaza acest ghid. Asadar si prin urmare, ca sa excluzi aplicatii, website-uri sau canale de youtube din campaniile PMax, iata pasii de urmat:
1. Vezi raportul cu destinatiile de plasare din PMax
Ca sa vezi pe unde se afiseaza asseturile tale din PMax, mergi la Rapoarte – Rapoarte predefinite – Altele – Destinațiile de plasare ale campaniilor pentru Performanță maximă. Aici vei putea observa doar numele destinatiei de plasare si afisarile. Dar majoritatea afisarilor vor fi pe aplicatii din AppStore sau Google Play. Sunt slabe sanse ca aceste aplicatii sa fie relevante pentru afacerea ta. Daca nu sunt, acum le poti exclude!
2. Exclude destinatiile de plasare din PMax
Ca sa excluzi destinatii de plasare din PMax, acceseaza campania si apoi in meniul din stanga – Continut si click pe creionul albastru.
In meniul care se va deschide, veti putea exclude manual website-uri, canale sau videoclipuri individuale de youtube, aplicati sau puteti exclude in bloc categorii de aplicatii predefinite. Pretty cool!