fbpx

Cum sa adaugi cuvinte cheie negative in Performance Max

Share

Pentru a adauga cuvinte cheie negative intr-o campanie Performance Max trebuie sa faci 2 pasi simpli:

1. Creaza o lista de cuvinte cheie negative

Pentru a crea o lista de cuvinte cheie negative, mergi la Instrumente si setari – Arhiva Comuna – Liste de cuvinte cheie negative si creaza o lista. Adauga aici ce cuvinte cheie consideri ca nu sunt relevante pentru afacerea ta.

2. Ridica un tichet la support

Nu vei putea adauga singur aceasta lista in PMax si pentru asta trebuie sa iei legatura cu cei de la suport. Mergeți la get help pe support.google.com/google-ads/gethelp alegeți contul unde aveți PMax activ și e nevoie de Negative KW și în sumar textul de mai jos:

“On behalf of my company, [INSERT COMPANY NAME], I give Google my approval to make all of the following types of modifications in Google Ads Account [INSERT EXTERNAL CID NUMBER(s)] without first notifying me:

Request No. 1

Campaign name:

Description of requested change:  [Example: “Add Negative KeyWords to the *xxx* Performance Max Campaign using the existing Negative List named *xyz*.]”

Asta e tot. Spor!

Vrei să ai succes online?

Ai schimbat deja 3 agenții și ROAS-ul e tot sub nivelul marii? Hai să discutăm despre afacerea ta.