fbpx

Cum am generat peste 618000 lei vanzari cu ROAS 28 in luna februarie 2024

Share

In articolul precedent am vorbit despre un cont in care consider ca am esuat. Acum intoarcem foaia si vreau sa va prezint un cont unde am generat vanzari de peste 610 000 lei cu un ROAS de 28 in luna februarie 2024.

Contul a fost preluat de la 0 in luna septembrie 2023, site nou fara niciun fel de istoric. Nisa este scule si utilaje de gradina.

  1. Setup

Inainte sa pornim campaniile, ne-am asigurat ca am optimizat feed-ul cu cele mai relevante cuvinte cheie. Trackingul a fost implementant prin tag manager iar audientele pentru ecommerce au fost create in Google Analytics.

2. Antrenarea pixelului

Pentru a ajunge la aceste cifre, a trebui sa antrenam pixelul iar pentru asta am obordat contul astfel:

a) o campanie de Standard Shopping cu manual cpc pentru a aduna cat mai multe click-uri la cel mai mic cost

b) o campanie DSA cu 10 assets in care am targetat top 10 branduri si strategie maximizati click-urile. De exemplu: Adresa url contine “nume brand”

c) un PMax assets only cu buget mic, in care am exclus feed-ul si am rulat doar cu text si imagini. Aici am folosit maximizati conversiile ca strategie.

d) un PMax feed only cu toate produsele si strategie Maximixati valoarea conversiilor.

Am incheiat luna septembrie 2023 cu un ROAS de 13 si vanzari de 184 000 lei.

In urmatoarele 3 luni, am mai efectuat cateva experimente dar in mare doar am adunat date iar cifrele s-au mentinut pe acelasi trend.

3. Strategia castigatoare

Dupa 4 luni de adunat date: peste 4.082.084 de afisari si 70 000 click-uri, in ianuarie 2024 am impartit campania in alte 2 PMax-uri:

  • Top 15 categorii le-am lasat in PMax-ul cu date cu maximizati valoarea conversiilor dar tot in varianta feed only cu 80% din bugetul disponibil
  • Restul categoriilor le-am grupat intr-un PMax cu strategia maximizati conversiile

Ianuarie s-a incheiat cu vanzari de 3 miliarde si un roas de 17.

Iar lovitura de gratie a venit in februarie 2024, cand am adaugat asset-uri campaniei principale si am mai eliminat produse neperformante.

Am incheiat februarie 2024 cu urmatoarele cifre:

  • vanzari 618.099 lei
  • ROAS 28.67
  • CPA 44 lei
  • 480 conversii

Un client multumit.

Concluzie

Acesta este un caz fericit, in care clientul a avut bugetul si rabdarea necesara sa adunam suficiente date pentru a lua deciziile care se impun si a scala profitabil acest cont.

Vrei să ai succes online?

Ai schimbat deja 3 agenții și ROAS-ul e tot sub nivelul marii? Hai să discutăm despre afacerea ta.