Mai jos este un exemplu clasic de cont nou care nu era setat corect, nu existau actiuni de conversie setate la nivel de cont si nici audiente. Cand am preluat contul, existau 3 campanii: o campanie de shopping, o campanie de Performance Max si o campanie “inteligenta” presetata de Google (o strutocamila de campanie care nu-i face cinste deloc lui Google) in momentul in care se creaza contul. Evident vanzari spre deloc si bani risipiti.

Iata care a fost strategia:
Am setat contul corect
Deoarece obiectivul contului este de a maximiza valoarea conversiilor, am importat tranzactiile din Google Analytics si le-am setat ca obiectiv principal iar celelalte actiuni de conversie au fost setate pe obiectiv secundar, pentru a nu mai licita pe ele.
Am creat segmentele de public
Am creat segmentele de public in Google Analytics si le-am importat in contul de Ads pentru observare si directionare.
Performance Max all the way
Desi Performance Max este o campanie care are nevoie de istoric de conversii pentru a performa, am mizat din nou pe vedeta Google Ads si am fost rasplatiti pe deplin. Am creat asset grupuri pentru fiecare tip de produs in parte si dupa primele 30 de zile, ROAS-ul este de 9.92x la un cost de 2550 lei si vanzari de 25293 lei.
