[Studiu de caz] Less is better: +50% crestere Conv. Value, ROAS si -50% scadere CPA in 3 luni

Share

Studiu de caz al unui cont de Google Ads preluat in luna martie 2023, unde am aplicat principiul Less is better si am obtinut o creste cu 50% a valorii comenzilor, a ROAS-ului si scaderea cu 50% a CPA-ului in doar 3 luni.

In luna februarie contul arata astfel:

  • Ad spend 19085 lei
  • Conversion Value 82 322 lei
  • ROAS 4.31
  • CPA 56.95
  • Numar conversii 335

Dupa 3 luni, in care am aplicat “ingredientele secrete” TWOads, rezultatele in luna Mai 2023 au aratat asa:

  • Ad spend 18085 lei
  • Conversion Value 172 750 lei
  • ROAS 9.55
  • CPA 29.19 lei
  • Numar conversii 619

Vrei să ai succes online?

Ai schimbat deja 3 agenții și ROAS-ul e tot sub nivelul marii? Hai să discutăm despre afacerea ta.