Studiu de caz: Cum au scazut vanzarile unui magazin dupa incheierea colaborarii cu noi

Share

De data aceasta vreau sa public un studiu de caz mai putin obisnuit si anume: cum au scazut vanzarile unui magazin online dupa incheierea colaborarii cu noi.

In momentul incheierii colaborarii, in luna aprilie 2024, KPI-urile din contul administrat de noi aratau in felul urmator:

  • 15666 lei spend
  • 614 conversii
  • 113087 revenue
  • 25.49 cpa
  • 7.22 ROAS

Dupa 2 luni de colaborare cu noua agentie, KPI-urile au mers doar in jos si anume:

20130 lei spend – crestere de 30%

164 conversii – 84% scadere

90582 revenue – 20% scadere

122 lei CPA – crestere de 80%

4.5 ROAS – scadere de 40%

Cum zice o vorba celebra: Ghinion 🙂

Vrei să ai succes online?

Ai schimbat deja 3 agenții și ROAS-ul e tot sub nivelul marii? Hai să discutăm despre afacerea ta.