Acest studiu de caz se refera la un cont de Google Ads, care nu reusea sub nicio forma sa creasca ROAS-ul peste 4. Contul rula reclame de peste 12 luni dar aparent nicio setare nu imbunatatea performanta reclamelor. Asta pana sa preluam noi contul 🙂
Asa aratau cifrele cand am preluat contul:
- ROAS 3.54
- CPA 28.20 lei
- Conv. Value 96655,65 lei
- Cost 27281.06 lei
- Conversion Rate 1.23%
Pentru acest client am reusit sa crestem roas-ul de la 3.5 pana la 7 si sa crestem valoarea conversiilor cu peste 40%.
Iata cum am reusit:
1. Setup cont
Din auditul contului am identificat cateva probleme la nivel de setup, pe care le-am remediat. Am setat conversiile de achizitie pe modul de atribuire data driven si toate celelalte obiective au fost setate pe Secondary Action Optimisation pentru a nu licita pe ele.
2. Refacerea campaniilor
Dupa ce am rezolvat partea de setup, am trecut la refacerea campaniilor, deoarece nu erau setate corect. Setup-ul campaniilor a fost urmatorul:
- O campanie PMax cu toate produsele impartite pe tipuri de produse. Fiecare asset nou creat a beneficiat de un semnal de public relevant
- O alta campanie PMax pe o categorie identificata din istoric ca best seller
- Un DSA pe toate paginile din website
- O campanie de Brand Protect pe Search
3. Optimizare campanii
Dupa primele 30 de zile, am trecut la primele optimizari, deoarece aveam date suficiente:
- Am renuntat la campania DSA deoarece nu livra la nivelul asteptarilor
- Din campanie PMax cu toate produsele am identificat categoriile care au facut ROAS peste 7x si am impartit campania in 2, un PMax cu best sellers si 70% din bugetul initial al campaniei si un PMax cu produsele care aveau ROAS sub 4x.
- Am mai facut diverse teste cu unele produse dar nu au livrat si le-am oprit.
Si asa arata cifrele pe ultimele 30 de zile:
- ROAS 7.19 (50% crestere)
- CPA 19.84 lei
- Conv. Value 130764.96 lei (40% crestere)
- Cost 18180.01 lei
- Conversion Rate 2.03%