fbpx

[Studiu de caz] Cum am crescut ROAS-ul de la 3.5 la 7x si valoarea conversiilor cu peste 40% in 60 de zile

Share

Acest studiu de caz se refera la un cont de Google Ads, care nu reusea sub nicio forma sa creasca ROAS-ul peste 4. Contul rula reclame de peste 12 luni dar aparent nicio setare nu imbunatatea performanta reclamelor. Asta pana sa preluam noi contul 🙂

Asa aratau cifrele cand am preluat contul:

  • ROAS 3.54
  • CPA 28.20 lei
  • Conv. Value 96655,65 lei
  • Cost 27281.06 lei
  • Conversion Rate 1.23%

Pentru acest client am reusit sa crestem roas-ul de la 3.5 pana la 7 si sa crestem valoarea conversiilor cu peste 40%.

Iata cum am reusit:

1. Setup cont

Din auditul contului am identificat cateva probleme la nivel de setup, pe care le-am remediat. Am setat conversiile de achizitie pe modul de atribuire data driven si toate celelalte obiective au fost setate pe Secondary Action Optimisation pentru a nu licita pe ele.

2. Refacerea campaniilor

Dupa ce am rezolvat partea de setup, am trecut la refacerea campaniilor, deoarece nu erau setate corect. Setup-ul campaniilor a fost urmatorul:

  • O campanie PMax cu toate produsele impartite pe tipuri de produse. Fiecare asset nou creat a beneficiat de un semnal de public relevant
  • O alta campanie PMax pe o categorie identificata din istoric ca best seller
  • Un DSA pe toate paginile din website
  • O campanie de Brand Protect pe Search

3. Optimizare campanii

Dupa primele 30 de zile, am trecut la primele optimizari, deoarece aveam date suficiente:

  • Am renuntat la campania DSA deoarece nu livra la nivelul asteptarilor
  • Din campanie PMax cu toate produsele am identificat categoriile care au facut ROAS peste 7x si am impartit campania in 2, un PMax cu best sellers si 70% din bugetul initial al campaniei si un PMax cu produsele care aveau ROAS sub 4x.
  • Am mai facut diverse teste cu unele produse dar nu au livrat si le-am oprit.

Si asa arata cifrele pe ultimele 30 de zile:

  • ROAS 7.19 (50% crestere)
  • CPA 19.84 lei
  • Conv. Value 130764.96 lei (40% crestere)
  • Cost 18180.01 lei
  • Conversion Rate 2.03%

Vrei să ai succes online?

Ai schimbat deja 3 agenții și ROAS-ul e tot sub nivelul marii? Hai să discutăm despre afacerea ta.