De la 388 662 lei la 1 141 406 lei/luna: cum am triplat vânzările unui magazin online după 30 de zile
Acest studiu de caz prezintă analiză unui cont din nișă Home and Deco, care avea pe ultimele 3 luni înainte de preluare o medie de 388 663 lei vânzări pe luna cu un roas general de 17. Ceea ce la prima vedere, ar putea însemna un volum decent de vânzări, doar că aplicând framework-ul TWOads, am reușit să triplăm vânzările, pe ultimele 3 luni vânzările lunare sunt în medie de 1 141 406 lei și să îmbunătățim toate KPI-urile din cont.
Audit-ul contului
Primul pas înainte de preluarea oricărui cont de Google, este să efectuăm un audit, în care analizăm în principal:
- Înregistrarea conversiilor
- Consent mode
- Audiențe și liste de clienți
- Setări campanii
- Produse/keyword neperformante
- Vizualuri și copywriting
Aici am descoperit probleme, aproape la toate aspectele menționate mai sus, mai puțin la înregistrarea conversiilor, unde platforma Avanti Cart, pe care este website-ul are una dintre cele mai bune integrari cu Google Ads.
Refacerea setup-ului
După remedirea problemelor identificate, am refăcut tot setup-ul:
- am prioritizat categoriile și produsele cu istoric bun de conversii printr-o campanie de PMax full assets
- am creat o campanie de Brand Protect
- am creat o campanie de standard shopping pe tot feed-ul de date, pentru a transmite semnalele potrivite către campania de PMax
- o campanie Demand Gen, care are ROAS 60 în ultimele 3 luni, cel mai mare ROAS din cont 🙂
- vizualuri noi cu un copywrite orientat către conversii și beneficiile brandului
- am activat recenziile produselor în Merchant Center
- am refăcut titlurile produselor, după o formulă în care toate keyword-urile importante sunt vizibile
- Campanie de search cu AI Max pentru trafic ieftin și relevant
- implementat Server Side Tracking cu partenerii de la tagual.com

Optimizare constanta
Triplarea vânzărilor nu ar fi fost posibilă, fără optimizarea constanta și fără încrederea pe care owner-ul afacerii a avut-o în strategia noastră. Deși bugetul a fost mărit cu 69,87%, valoarea vânzărilor au crescut cu 193,68 %, iar numărul de conversii cu 119,12%.
Comparativ rezultate
Perioada analizata iulie – septembrie 2025 versus martie – mai 2025. Luna iunie nu am inclus-o aici, doarece atunci am preluat contul si am efectuat modificarile.
| Perioada Martie-Mai 2025 | Perioada Iulie-Septembrie 2025 |
| Cost 67.427,07 RON | Cost 114.536,55 RON (+69,87%) |
| Nr. Conversii 519,90 | Nr. Conversii 1.139,20 (+119,12 %) |
| Valoarea conversiilor 1.165.986,24 RON | Valoarea conversiilor 3.424.218,26 RON (+193,68 %) |
| Val. Conversiilor/Cost (ROAS) 17,29 | Val. Conversiilor/Cost (ROAS) 29,90 (+72,89 %) |
| Cost pe Conversie (CPA) 129,69 RON | Cost pe Conversie (CPA) 100,54 RON (-22,48 %) |

Daca vrei si tu pentru magazinul tau, vanzari de 1 milion de lei/luna, contacteaza-ne pentru o discutie gratuita.
Contact
Îți mulțumim pentru mesaj!
Suntem încântați să te ajutăm. Te vom contacta în cel mai scurt timp posibil!