[Studiu de caz] Cresterea ROAS-ului cu 40% in doar 60 de zile

Share

Pentru acest cont am reusit sa crestem ROAS-ul cu peste 40% de la 14% la peste 20% in doar 60 de zile si am optimizat toti indicatorii din cont: cost total, cost pe conversie, valoarea conversiilor.

Asa arata contul cand l-am preluat noi si iata care a fost strategia:

Am oprit campaniile neperformante

Primul pas a fost sa realizam un audit al contului si sa identificam campaniile care nu performeaza si nu aduc rezultatele scontate. Am identificat 2 campanii care nu aveau vanzari si expunere suficienta si le-am oprit.

Am folosit experimente pentru a identifica strategiile de licitare potrivite

Pentru a identifica cea mai buna strategie de licitare pentru campaniile, am folosit un experiement comparativ, pentru a identica strategia de licitare castigatoare.

Am schimbat strategiile de licitare

Intrucat obiectul principal al contului este maximizarea valorii conversiile, am schimbat strategiile de licitare axate pe click-uri in strategii bazate pe valoarea conversiilor.

Am migrat Smart Shopping in Performance Max

Campaniile de Performance Max sunt un must have in orice cont axat pe conversii si am migrat campaniile de Smart Shopping catre Pmax, folosind cele mai bune practici, explicate pe larg in acest articol.

Am analizat rezultatele

Am monitorizat constant evolutiile din cont si am prioritizat produsele care performeaza.

Si iata rezultatele dupa primele 60 de zile:

  • cresterea roas-ului cu peste 40% de la 13,4 la 20,74
  • scaderea costului cu 4616 lei
  • costul de achizitie a scazut de la 29 la 21 lei
  • vanzarile totale au crescut de la 187 979 la 193 167 lei

Vrei să ai succes online?

Solicită Consultanță Gratuită la numărul 0743 845 894 sau completează formularul de contact.

Contact